Co dzieje się z TBM w trakcie postoju na stacji?

Dzięki uprzejmości przedsiębiorstwa Gülermak, już po raz trzeci odwiedzimy stację C7 Młynów w budowie. Największą atrakcją przyszłotygodniowego spotkania będzie zejście na poziom -2 tego obiektu, gdzie otrzymamy odpowiedź na pytanie zadane w tytule tego wpisu.

Wspomniana stacja powstaje od 26 listopada 2016 roku pod ul. Górczewską na odcinku od ul. Sokołowskiej do ul. Syreny. W lipcu 2017 roku w najlepsze trwało głębienie ścian szczelinowych korpusu stacji. Pięć miesięcy później natomiast niemal gotowa była już pierwsza podziemna kondygnacja i rozpoczęto głębienie do poziomu peronu. Po kolejnych trzech miesiącach najniższa kondygnacja była już gotowa i przyjęła tarczę S646 Krystyna, która wydrążyła pierwszy tunel realizowanego I etapu odcinka zachodniego II linii metra – północny tunel D7 o długości 949 m (powyższe zdjęcie, wykonane przez Metro Warszawskie i opublikowane przez Renatę Kaznowską, przedstawia moment przebicia tarczy przez ścianę stacji). Od tamtego momentu maszyna przygotowywana jest do prac nad następnym odcinkiem szlakowym.

Jak wyglądają te przygotowania przekonamy się w piątek, 20 kwietnia 2018 roku o godz. 9:00. Niestety, nie możemy zaprosić wszystkich chętnych, dlatego w sobotę, 14 kwietnia o godz. 20:00 uruchomimy zapisy na to zwiedzanie. Adres formularza zostanie wówczas opublikowany w Aktualnościach oraz na Facebooku – na naszym profilu, na grupie „Co się dzieje w metrze?” oraz na stronie wydarzenia.

Przypominamy, że w spotkaniu mogą wziąć udział tylko osoby pełnoletnie i pełnosprawne ruchowo. Wymagane jest obuwie z zakrytymi palcami oraz grubą i twardą podeszwą, a także ubranie zakrywające całe nogi. Osoby mające zamiar opublikować zdjęcia wykonane podczas zwiedzania, będą proszone o przesłanie swoich fotografii do autoryzacji. Szczegóły zostaną przekazane uczestnikom przed rozpoczęciem i po zakończeniu wycieczki.

Powodzenia w rejestracji i do zobaczenia!

Dodaj komentarz